ولی اینجا جلسه ی اول کلاس ها رایگانه و می تونید شرکت کنید تا ببینید اصلا خوشتون میاد یا نه
منم ازین فرصت برای تجربه کردن استفاده می کنم
مثلا همین صخره نوردی
برای من بالا رفتن اونقدر ترس نداشت که ترس افتادن داشتم
و جالبه که یکی اون پایین مواظب شما هست
ولی آدم نمی تونه اعتماد کنه مخصوصا چند بار اول که میره بالا
من قشنگ چسبیده بودم به دیوار و تکون نمی خوردم
فکر نکنم تا مدت ها بخوام برم صخره نوردی
ولی در کل تجربه ی خوبی بود
حداقل به این نتیجه رسیدم که چقدر توی زندگی واقعیم هم همین طوری ام
شاید مشکلی که با کار گروهی هم دارم همینه
همون عدم اطمینان
باید طرز فکرمو عوض کنم
اول این که بدونم خودم آدم کاملی نیستم و اشتباه می کنم
دوم این که بقیه هم کامل نیستن پس حق اشتباه دارن
و در آخر این که نتیجه ی کار گروهی بهتر از کار تنهاییه
حتی با همه ی اشتباه ها
ادا...ما را در سایت ادا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161