سرماخوردگی ادامه

خرید بک لینک
خوب بالاخره بعد ازبیش از 10 روزحالم بهترشد

البته هنوزسرفه های خیلی بدی میکنم

ولی خداروشکر ضعف و اینا تموم شد

متاسفانه به خیلی از چیزایی که برنامه ریزی کردم نرسیدم

تو این چند روز باقی مونده تلاش می کنم کارهای اداریمو انجام بدم

ببینم چی میشه

خیلی دلم می خواست مسافرت برم ولی نشد متاسفانه

الانم بعد از این همه تو تخت بودن اصلا حس و حال درس ندارم

حالا ببینم از فردا شروع میکنم یه مقداری از گزارش هامو بنویسم یا نه

ادا...

ما را در سایت ادا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت: 16:36

صفحه بندی