خیلی ام از نظر روحی خسته و داغونم
ولی دیشب داشتم با خودت فکر می کردم که آدم خودش باید حال خودشو خوب کنه
همیشه به یه نیروی خارجی نیاز نیست
حالا از امروز قراره من شاد باشم
ببینم چی پیش میاد
ادا...
ما را در سایت ادا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196